Nowatorskie sposoby propagowania praw pasażerów przez UTK - Aktualności - Serwis dla Pasażerów

Infolinia UTK tel. 801-044-080 i 22 460-40-80 formularz kontaktu
VideoTłumacz

Aktualności

Środa, 18 września 2013

Nowatorskie sposoby propagowania praw pasażerów przez UTK

UTK rozpoczął nową odsłonę kampanii propagującą prawa pasażerów w ruchu kolejowym.

 

Chcąc dotrzeć do jak największej liczby podróżnych z informacją o ich prawach, pracownicy Urzędu postanowili zamieścić sześć głównych praw pasażerów w ruchu kolejowym na plakatach prezentujących nieco inną formę przekazu.

Plakaty mają nakłaniać do działania, co oznacza, że w pierwszej kolejności powinny zwrócić uwagę odbiorcy, a następnie wzbudzić jego zainteresowanie. Ich zadaniem jest też wzmacnianie i utrwalanie w świadomości odbiorcy przysługujących mu praw w ruchu kolejowym.

Zachęcamy do zapoznania się z tematyką plakatów. Zdjęcia zamieszczamy poniżej, natomiast oryginały będzie można oglądać podczas najbliższej akcji pt. „Dzień Pasażera” (http://www.pasazer.utk.gov.pl/pas/aktualnosci/3475,Kampania-informacyjno-edukacyjna-na-Dworcu-w-Kutnie.html).

 

  • Plakat: Czujesz się bezpiecznie?
    Plakat: Czujesz się bezpiecznie?
  • Plakat: Ktoś o tobie zapomniał?
    Plakat: Ktoś o tobie zapomniał?
  • Plakat: Niezadowolony z podróży?
    Plakat: Niezadowolony z podróży?
  • Plakat: Nikt nic nie wie?
    Plakat: Nikt nic nie wie?
  • Plakat: Pociąg się spóźnia?
    Plakat: Pociąg się spóźnia?
  • Plakat: Problemy z zakupem biletu?
    Plakat: Problemy z zakupem biletu?